loading...

كيفيت بنر | بنر تبليغاتي - طراحي بنر تبليغاتي

كيفيت بنر | بنر تبليغاتي - طراحي بنر تبليغاتي

بازدید : 578
11 زمان : 1399:2

ميرسليم

اروميه - كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: به نفع كسي كنار نمي‌روم چون عملكرد خوبي دارم و حيف است من كنار بروم.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد مصطفي آقا ميرسليم كانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ظهر دوشنبه در ادامه سفر هاي تبليغاتي خود امروز در جمع دانشجويان دانشگاه اروميه با بيان اينكه به نظر ما چاره حل مشكلات كشور جز به دست كساني كه اهل شناخت و تجربه باشند ميسر نمي شود افزود: دولت يازدهم تمام فرصت هاي موجود در زمينه هاي مختلف اجتماعي و كشاورزي را سوزاند. شروع حاشيه نشيني، اعتياد و مفاسد موجود حاصل بي تدبيري شما دولتي ها است.

ميرسليم با بيان اينكه با شعار نمي توان كاري كرد افزود: متاسفانه مبناي فكري دولت يازدهم اين گونه بود كه ما مواجه با تحريم هستيم و اين موضوع كشور را فلج كرده و برداشتن تحريم بر مبناي مذاكره مستقيم آمريكا امكان پذير است و مي توانيم نفت را بفروشيم و با واردات، مردم را به رفاه برسانيم.

قرار بود وابسته به خام فروشي نفت نباشيم

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري ادامه داد: ما قرار بود وابسته به خام فروشي نفت نباشيم ولي فكر دولتي ها اين نبود كه مي توان با استفاده از فكر و توان جوانان بدون وابستگي به نفت موفق بود.

مير سليم اضافه كرد: مهمترين سرمايه ما نيروي جوان متخصص و متعهد است و بايد وجود آنان را قدر بدانيم چرا كه اگر بيكار باشند هر ميزان هم منابع داشته باشيم بي فايده است.

وي با اشاره به اينكه اين چه سياستي است كه كارخانه ها تعطيل باشند به اميد اينكه در مذاكره موفق باشيم و آمريكا لبخندي به ما بزند گفت: اينها كه افتخار نيست جوان ما از بيكاري سرافكنده باشد، چرا كه اين موضوع باعث شرمندگي است و من از طرف دولت يازدهم از شما معذرت ميخواهم.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري با اشاره به ضرورت شكل گيري همكاري صنعت و دانشگاه افزود: كاري كه ما بيست سال پيش با تاسيس يك واحد پژوهشي انجام داديم باعث ارائه ۱۰ محصول جديد تا سال جاري شده است.

مير سليم با اشاره به اين كه من از سال ۱۳۵۴ كارهاي مختلف علمي را انجام داده و بر ارزش كارهاي علمي واقف هستم ادامه داد: جاي افتخار است كه به دست فرزندان اين مرز و بوم كارهاي ارزشمندي انجام مي شود و كشور را كساني بايد اداره كنند كه سطح علمي و تخصصي بالايي داشته باشند.

اين فعال سياسي با اشاره به اين كه خام فروشي نفت يك سياست غلط دولتي است افزود: متاسفانه برخي از افراد فكر مي كنند آنچه آمريكا انجام مي دهد درست است و راه دولت ريگان را براي مهار تورم انتخاب كردند در حاليكه باز در كشور ركود داريم و اين موضوع نتيجه بي عرضگي مسئولان است.

دولت يازدهم در مهار قاچاق ناتوان ظاهر شد

مير سليم ادامه داد: دولت يازدهم در مهار قاچاق ناتوان ظاهر شد و راه ورود واردات بي رويه را باز كرد و با اين كار باعث شد جوانان متخصص و متعهد ما بيكار بمانند و خانواده ها از هم بپاشند.

وي با اشاره به موضوع درياچه اروميه گفت: شما مي گوييد كه ما درياچه اروميه را احيا كرديم در صورتي كه خداوند رحم كرد و باران باريد و بايد شما دولتي ها شكرگزار خداوند باشيد.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري افزود: كارها را بايد به صورت علمي و تخصصي انجام داد و در اين موضوع مهم نيز بايد به دنبال علل علمي خشك شدن درياچه اروميه بود.

وي با اشاره به اين كه بر اين باور هستيم كه هنوز هم به كمك جوانان برومند مي توان كشور را نجات داد گفت: احترام گذاشتن به جوانان و درك كردن آنها و گوش كردن به حرفشان عامل موفقيت كشور خواهد بود.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري افزود: من شعار نميدهم و دنبال راي جمع كردن هم نيستم و معتقد هستم كه نجات كشور با دانش ، تعهد و كوشش خستگي ناپذير جوانان امكان دارد.

مير سليم با بيان اين كه ركود يك پروسه اجتناب ناپذير است ادامه داد: نود درصد قاچاق براي خود دولت است و خود دولتي ها مي گويند كه ما در سال ، قاچاقي به ارزش بيست و پنج ميليارد دلار داريم.

جو مناظره ها بي ادبانه و دور از اخلاق بود

وي با اشاره به اين كه مبارزه با قاچاق كالا و ارز يك دولت دست پاك مي خواهد اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب وقتي اعلام مي كنند جلوي قاچاق را بگيريد برخي ها تازه از خواب بيدار شدند و فهميدند راههاي نويني براي جلوگيري از قاچاق نيز وجود دارد.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري با تاكيد بر اينكه من مخالف برجام نيستم اما برجام يك موضوع پوششي شد براي رسيدن به يك متن افزود: در موضوع برجام دو سال وقت صرف شد اما نتيجه اي حاصل نشد و تعلل در اجراي بندهاي برجام است كه مورد انتقاد ماست و گرنه با خود برجام مشكلي نداريم و ما حامي منافع مردم هستيم تا دشمنان را وادار كنيم انچه تعهد دادند را عمل كنند.

ميرسليم با اشاره به عدم توجه به فرصت هاي گرانبها در چهار سال مديريت دولت تدبير و اميد اضافه كرد: چهار سال از زندگي جوانان بعد از فارغ التحصيلي ديگر جبران نمي شود.

وي گفت: بابك زنجاني ۲.۶ ميليون دلار براي اينها كار كرد و دولت قبلي وثيقه گرفت و مقداري از آن را برگرداند اما ۴.۱ ميليون دلار و ۱۵.۶۶ ميليون دلار دولت يازدهم كجا رفته است، خودشان عامل دلالي ها و آلوده بودند براي همين نتوانستند كاري بكنند.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري با بيان اين كه جو مناظره ها بي ادبانه و دور از اخلاق بود و در شان و جايگاه نظام اسلامي نبود ، افزود: من انتقادم به عملكرد بود نه به شخص و اشخاص و با املاك كسي نيز كاري نداشتم.

مير سليم با اشاره به اين كه حق گرفتني است و انتخاب شغل مناسب ، مسكن و بيمه تامين اجتماعي حق دانشجويان است ادامه داد: ما معجزه نمي توانيم بكنيم ولي با كمك هم مي توانيم جنازه ركود و مشكلات اقتصادي را از زمين برداريم.

وي اضافه كرد: من در خدمت مردم با كمك مردم مي توانم مشكل مردم را حل كنم اما دولتي كه در فكر پولدار كردن داداش خود است نمي تواند اين كار را انجام دهد.

اين فعال سياسي گفت: من نگفتم در دولت روحاني كاري نشده، كار شده به اندازه توان خودشان و من آمده ام كاري كه اين دولت انجام نداده است را انجام دهم.

وي با بيان اين كه دانش پاكدستي و تخصص وتعهد ملاك ماست افزود: حزب موتلفه اسلامي مردان بزرگي داشته و دارد و من همه احزابي كه در چهارجوب قانون اساسي باشد را قبول دارم.

كانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري ادامه داد: براي اداره دولتم از تمام احزاب و جريانهايي كه در چهارچوب قانون اساسي فعاليت كنند استفاده خواهم كرد.

http://www.mehrnews.com/

*

*

*

*

*

**

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 97
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 1279
  • بازدید کلی : 17223
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی